Priča o gubitku, ali i njegovom prihvaćanju te podsjećanju na istinske životne vrijednosti
Ovogodišnja božićna reklama je čarobna priča o umirovljenom glazbeniku koji se suočava s gubitkom sluha i uživanja u onomu za što je živio - glazbi.
Uz slušni aparatić, zvukovi nisu onakvi kakve je naviknuo slušati, njegova glazba vise ne zvuči jednako. Reklama prati njegove faze tuge - poricanje, bijes, depresija i finalno prihvaćanje. Zbog kupovine novog kuhala za vodu, odlazi u Emmezetu gdje nailazi na djevojčicu koja mu pomaže da prihvati svoj gubitak, prestane od njega bježati i pronađe radost u istinskim životnim vrijednostima.
Želiš sudjelovati u humanitarnoj akciji?
U Hrvatskoj postoji više od 13.000 gluhih i nagluhih osoba. Gubiti sluh je teško, a prihvaćati takvu svakodnevnicu još teže. Emmezeta ovom akcijom želi istaknuti ovaj problem i potaknuti sve na što lakšu asimilaciju gluhih i nagluhih osoba u društvu.
1kn od prodaje svakog proizvoda „Čarobna kutija“ donirat ćemo Hrvatskom savezu gluhih i nagluhih osoba.
Slušajmo srcem
Artikl je dostupan u svim Emmezeta centrima i webshopu.
Humanitarna akcija traje do 31.12.2021. godine.
Pronađi proizvode iz božićne reklame
Bitno je čuti srcem
#vjerujučaroliju