Koliko traju jamstva na proizvode?
Poštujemo hrvatske zakone koji propisuju trajanje jamstva od minimalno godinu dana. U dogovoru s pojedinim dobavljačima rokovi od godinu dana se produžuju pa tako na određene proizvode možete dobiti jamstvo do čak 5 godina. Prilikom kupovine prodavač će vas informirati o roku koji vrijedi za pojedinačni proizvod, isto tako sva dokumentacija koja prati proizvod sadrži ovaj bitan podatak – stoga čuvajte jamstvene listove.
Što mi je činiti da jamstvo na kupljeni proizvod bude pravovaljano?
Nakon kupnje jamstveni list ćemo vam ovjeriti žigom prodajnog mjesta i upisati datum kupovine od kojeg počinje teći jamstveni rok. Da bi jamstvo bilo pravovaljano potrebno je uz jamstveni list priložiti i račun o kupovini.
Proizvod treba servis. Da li da ga nosim Emmezeti ili direktno serviseru?
Proizvod možete dostaviti direktno serviseru ili Emmezeti. Vrijeme potrebno za servis biti će znatno skraćeno ako proizvod dostavite direktno serviseru.
Gdje se nalaze servisi?
Proizvod možete poslati poštom na adresu servisera. Ako je proizvod u jamstvenom roku, poštanske troškove snosi dobavljač, tj. serviser.
Najbliži serviser i najbliži Emmezeta centar su prilično udaljeni od mene a proizvod treba servis?
Proizvod možete poslati poštom na adresu servisera. Ako je proizvod u jamstvenom roku poštanske troškove snosi dobavljač, tj. serviser.