locationsMoja trgovina
user-profile
Moj profil

cart

Reklamacije

Mogu li vratiti proizvod koji mi ne odgovara?

Možete. Ukoliko je proizvod kupljen odnosno preuzet ili dostavljen prije manje od 7 dana, a proizvod ima originalnu, neotvorenu i neoštećenu ambalažu te nije upotrebljavan. Uz predočenje računa zamijenit ćemo ga za Emmezeta vrijednosnu karticu u vrijednosti vraćenog proizvoda. Iz navedenih uvjeta povrata isključuju se proizvodi izrađeni na temelju kupčeve specifikacije, odnosno proizvodi izrađeni isključivo po narudžbi kupca.

Što ako je proizvod neispravan ili ima grešku?

Ukoliko se utvrdi da je prilikom kupnje proizvod imao skriveni nedostatak ili oštećenje, a radi se o proizvodima opće potrošnje, zamijeniti ćemo Vam oštećeni za novi proizvod. Tehnički proizvod s nedostatkom/neispravan mora dobiti od ovlaštenog servisera "potvrdu o neispravnosti i nepopravljivosti". Na temelju te potvrde, a u jamstvenom roku ostvarujete pravo na novi proizvod.

Prijavite se na besplatni newsletter

kako bi uvijek bili u toku sa najnovijim akcijama i ponudama!